مهراد جون مهراد جون ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات مامانی و مهراد

مورچه

1392/12/18 13:12
نویسنده : مامان مریم
118 بازدید
اشتراک گذاری

 

نگاه بکن یه مورچه

راه میره روی دیوار

مورچه داره می بره

یه دونه رو به انبار

 

مورچه ی ریزه میزه

همیشه گرم کاره

با این که خیلی ریزه

به کار علاقه داره

میگه باید کار کنم

دونه را انبار کنم

تو سرمای زمستون

نمی تونم کار کنم

 

توی فصل تابستون

کار می کنم فراوون

راحت و آسوده ام

توی فصل زمستون

 

شاعر: مهری طهماسبی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الیسا
2 شهریور 92 23:09
بچتون خیلی ماهه خدا حفظش کنه


مرسی
الیسا
4 شهریور 92 1:32
دلم میخاد لپ بچه تونو بکشم محکم میشه آدرس بدین خدمت برسم


آخی بچس چطور دلتون میاد!
مرضیه
6 شهریور 92 13:46
خیلی خوبه که همیشه مطالب آموزنده واسه مهراد میذارید خاله مهدیه ی عزیز


مرسی عزیزم