مهراد جون مهراد جون ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات مامانی و مهراد

نیمه شعبان

1392/12/18 13:17
نویسنده : مامان مریم
211 بازدید
اشتراک گذاری

مهراد جان امروز نیمه شعبان تولد امام زمانه دیروز با مامان جون رفتیم درمانگاه واکسن 4ماهگی تو زدن اولش یه کوچولو گریه کردی بعدش خوابیدی عصری با باباجون رفتیم خونه آقاجون شبش تولد رضادایی بود.

شب ساعت 11 یکم تب داشتی مامان جون دست و پاتو شست تبت پایین اومد ولی من نگران بودم با باباجون و مهدیه خاله رفتیم بیمارستان دکتر دمای بدنتو گرفت 37بود گفت نی نی ناز من تب نداره ولی تا صبح مواظب باشید. مامان جون تا ساعت 5 مواظب مهراد نی نی بود خداروشکر تبت بالا نرفت الان از خواب بیدار شدی مهدیه خاله جون یه عکس انداخت که من می ذارم تو وبلاگت عشق من خیلی دوستت دارم خدا حفظت کنه

روز بعد واکسن 4ماهگی مهراد نی نی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپیده
2 شهریور 92 19:47
مهراد جون ماشالا ماشالا خیلی خوش عکسی مهدیه خاله هم که عکسای قشنگی میندازه عکاس ماهری به جای اینکه حسابدار بشه باید عکاس میشد!


مرسی سپیده جان استعدادم کشف نشده بود متاسفانه وگرنه الان بهترین عکاس دنیا بودم!!!