مهراد جون مهراد جون ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات مامانی و مهراد

سه چرخه مهرادی

1392/12/18 12:56
نویسنده : مامان مریم
200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عززززززیز خاله قلب مااشالا خیلی ناز و شیطون شدیقلب

دیشب مریم مامانی و دایی رضا سه چرختو اوردن خیلی خوشت اومد کلی ذوق می کردی تا شب سوارش شدی اصلا دوس نداشتی بیای پایین وقتی سه چرخه رو نگه میداشتیم ها ها میکردی به ما میفهموندی که راه ببریمش تا ساعت یک شب که خیلی خوابت میومد بازم روش سوار بودی و همون جا خوابت برد اومدم بلندت کنم بذار سر جات دستگیره ها رو سفت گرفته بودیقهقهه من و مامان مریم کلی خندیدیم به این صحنه

Animal240

اینم عکسایی که دیشب ازت گرفتمماچ لیلا خاله هم برا خندوندنت تمام تلاششو کرد که جا داره بهش خسته نباشید بگیم چون کلی انرژی گذاشتنیشخندچشمکزبان

 

تیکاپ 3چرخه

ببینید چه خوشگل تک چرخ زدم بگید ماااشااااالااز خود راضی ا راستی این خانم و آقای خوشتیپ مامان جون و آقا جون من هستن

 

خنده ناز

خیلی 3چرخه سواری باحاااله شما بزرگا هم امتحان کنیننیشخند

 

3چرخه

 

خوشتیپ

نگا اینجوری چقدر خوشتیپماز خود راضی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمیرا.
23 دی 92 8:11
آفرین به آقا مهراد توپولوی خوشگل که این همه نازو قشنگ سوار سه چرخش شده ماشاله کلی هم بهت میاد البته فک کنم از پشت یکی بلندت کرده که اینجوری تک چرخ زدیا چون هنوز تک چرخ زدن یه نموره برات زوده در واقع مامانت تو این صحنه از جلوه های ویژه استفاده کرده که بهش تبریکمی گم که واقعا عکسای قسنگی ازت تو وبلاگت گذاشته
فاطمه
23 دی 92 20:40
مهراد جون تو همیشه خوشتیب هستی دلم خیلی برات تنگ شده دوس دارم
سحر
3 بهمن 92 2:49
به به چه دوچرخه خوشگلی داری مهراد جونم اانشاالله همیشه این همه خوشحال باشی خیلی خیلی دوست دارم جیگر
مامان مریم
پاسخ
مرسی سحردخترعمو جون ماهم دووست داریم
فاطمه
30 بهمن 92 18:21
واسه خودت کیف میکنی ها یدونه نوه ای دلبری میکنی میدونم دست خودت نیست خواستنی هستی فنقل.
مامان مریم
پاسخ
مرسی فاطمه جان خب دیگه درکم میکنی تو هم که تک دخملی