مهراد جون مهراد جون ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات مامانی و مهراد

عکس یادگاری سال 1364

1392/12/18 12:57
نویسنده : مامان مریم
220 بازدید
اشتراک گذاری

یادگاری

مهراد جون این عکس بابایی امیره که تو سن 2 سالگی برای اولین بار به همراه خانواده تو مشهد انداختم الان که این عکس رو نگاه می کنم می بینم که شما جیگر بابا کپی برابر عکس بابا هستی !!!

منم که اونجا گرسنه بودم که به گفته عزیز جون دارم ساندویچ گوشت میخورم . عمه فریبا هم که تریپ زده عمه فرزانه هم که یک سالشه و بغل پدر جون نشسته عمو عباس هم که از همه ما بزرگتره تو عکس خجالتی افتاده .

یاد اون روزا بخیر که روزگار قشنگی بود !!!مژه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیرا
18 دی 92 16:17
عکس خیلی باحالی واقعا یاد اونموقع ها بخیر اما من هرچه قدر فکر میکنم اونموقع ها ساندویچ گوشت نبودا یا نون پنیر بوده یا کوبیده آبگوشت وگرنه اونموقع ها ساندویچ کجا بود
مامان مریم
پاسخ
مامانش میگه احتمالا منظورش لقمه و .... بوده