مهراد جون مهراد جون ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات مامانی و مهراد

نظرات (4)

ریحانه ترجانی
8 آذر 92 13:55
سلام خدا حفظش کنه این عسلک رو چه کار خوبی میکنید این لحظات قشنگ رو ثیت مینید. حتما بزرک شه از دیدن و خوندنش لذت میبره. حتما برای آینده این عسل شیرین برنامه ریزی هایی کردید. من هم یه پیشنهاد دیگه هم دارم.بیمه تامین آتیه..که وقتی به سن جوونی رسید یه سرمایه ایی آماده داشته باشه..اگر دوست داشتید اطلاعات بیشتر داشته باشید از طریق ایمیل یا تلفن با من تماس بگیرین. خوشحال میشم اطلاعاتمو بتونم منتقل کنم تا یه تصمیم خوبی برای اینده این کوچولو بگیرید 09123351180. 66927015 ریحانه ترجانی
لیلا
11 آذر 92 10:58
سلام خاله نازم فدات شم دلم برات یه ذره شده یه چند روزی خونه ما بودی الان که رفتید خیلی خیلی دلم براتون تنگ شده دوس داشتم الان اینجا بودیا و محکم بغلت می کردم و ادامسو برات باد می کردم تا با دستای نازت بترکونی. دوست دارم
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله مهربونم منم خیلی دوستتون دارم بوس بوس
سمیرا
13 آذر 92 19:31
ماشاله به مهراد که خیلی خوش عکسه ایشاله بزرگ شدی مهندس شی
مامان مریم
پاسخ
ممنونم سمیرا جون انشاله مرسی که به وبلاگ مهراد سر میزنی و نظر میدی
مهشید مادر مهراوه
13 آذر 92 19:32
خیلی عسلی مهراد ماشاله خوشیتپم هستی
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسی مهشیدجون