مهراد جون مهراد جون ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات مامانی و مهراد

انتظار دیدن دندونای ناز مهرادم

1392/12/18 13:10
نویسنده : مامان مریم
116 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم سلام .شیرینم سلام.الان که برات می نویسم خواب هستی. یک ساعت شمارو بردم پارک تاب بازی کردی و آفتاب گرفتی و خسته شدی خوابیدی. نمی دونم چی بنویسم فقط اینکه این دندون درآوردن شما داستانی شده برای من و تو. عزیز برات آش دندونک گئاشت تا زود دندونات درآد ولی فعلا قصد ندارن خودشونو نشوت بدن. پسرگلم این روزا خیلی شیرین شدی کم کم می خوای چهار دست و پا  بری برای رسیدن به اسباب بازی هات خودتو رو زمین می کشی من که خیلی خوشحال میشم سعی و تلاشتو می بینم. لبخندلبخند

الانم داری بیدار می شی برم برای مهرادم فرنی درست کنم.همیشه برام عزیزی نازنینم دوستت دارم فراوووووووون عشق مامان ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمیرا
15 مهر 92 0:02
سلام خواهشا مطالبی رو که مینویسید با تصویر مستند کنید بچه تونم بزرگ شد اینجو بیشتر حال میکنه
سلام سمیراجون. ممنون از نظرت باشه حتما خودمم با عکس دوست دارم
شقایق
20 مهر 92 5:54
بازم معرفت نی نی[hra
سلام خوبی شقایق جون ممنون از نظرت