مهراد جون مهراد جون ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات مامانی و مهراد

نظرات (2)

سمیرا
22 تیر 93 18:11
سلام مهراد گل اگه می بینی دیگه برات پست نمیزارن هیش ناراحت نشو همیشه ادمای دنیا اولاش ادمو خیلی تحویل می گیرن اما کمکم همه چی برا ادما عادی میشه
مامان مریم
پاسخ
سلام خاله سمیرا الانم دوست دارم براش مطلب بذارم ولی خودش شیطون شده دوست داره همش باهاش بازی کنم و ... وقت نمیکنم ماه رمضونه کم میارم انشاله جبران میکنم. ممنونم خاله جون
سمیرا
4 مرداد 93 13:30
سلام به مامان آقا مهراد گیریم حرف مامان آقا مهراد درست بقیه چی یه دفعه همه با هم سرشون شلوغ شد آقا مهراد رسم زمونه همینه آدما اولا که کنارشون هستی و تازه تو زندگیشون وارد شدی برات همه کار می کنن و سرو دست برات می شکنن و حاضر همه جوره برات مایه می زارن اما بعد یه مدت که بین شش ماه تا یه ساله کم کم دیگه خودشون مهم میشن و دیگه تو براشون عادی میشی این اولاشه ایشاله داماد که بشی خودت بعد از ازدواج متوجه میشی الان بهت گفتم بزرگ شدی تجربه داشته باشی و از ادما توقعه زیادی نداشته باشی مورد داشتیم زن و شوهره با هم میرن کوه ماشینشون خراب میشه مرده می خواسته با یه ماشین دیگه برگرده زنه بمونه ماشینو خودش بیاره داستان خودم با همسرمه به کسی نگفته بودم به تو گفتم تا...