مهراد جون مهراد جون ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات مامانی و مهراد

تولد باباجون

1393/8/15 22:22
نویسنده : مامان مریم
605 بازدید
اشتراک گذاری

بابا امیر تولدت مبارک. دوستت دارم باباجون

امروز 14آذز 93 است و مامان مهراد کوچولو بعد از 1ماه بالاخره برای مهراد مطلب میذاره. عزیزدلم حسابی نفس شده و شیرین شده با کارایی که میکنه و شیرین زبونیاش  دل مامانو حسابی میبره و خدارو به خاطر داشتنش شکر میکنم. انقدر دیر میام نمیدونم از کجا شروع کنم ولی دو تا از کاراتو میگم : یه روز بغلت کردم شیشه شیر بذارم  چون من همیشه بغل کردنی و شیر دادنی پیش پیش میگم تا بخوابی و شیرتو بخوری وقتی شیشه رو گذاشتم تو دهنت یکم شیر خوردی بعدش با  خواب آلودگی گفتی پیش پیش یعنی برات پیش پیش بخونم. خیلی شیرین بود.

یه بارم رفتم حموم یکسره منو صدا میکردی مامان مامان درو باز کردم  میگم چیه پاتو میذاری تو که مثلا میخوای بیای تو حموم میگم بابا تو رو تازه برده  تو تمیزی درو بستم بازم در میزنی باز کردم میگی مامان اه اه میگم تو تمیزی میگی مامان پی پی گفتم ای شیطون با هر نقشه ای هست میخوای بیای حمومخنده

مهراد ماشین دوست:

ماشین سوار ماهر

 

 

وقتی مهراد با خاله مهدیه قائم باشک بازی میکنه:

عزیز دلم وقتی تخته بازی میکنه و حتما حتما باید زیر دستش بالش میذاره خیلی خنده داره مثل آدم بزرگا:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سمیرا
19 آبان 93 2:50
از طرف من م به بابایت تبریک بگو مهراد جان
مهدیه
20 آبان 93 14:18
تولد تکرار امیدواری خداوندی است ، یاداوری این تکرار بر شما گرامی باد
سمیرا
22 آبان 93 22:54
تولدت مبارک بابایی اما موضوع اینکه هیچ عکسی از تولد بابا موجود نیست نکنه مامان چیزی برا بابا نخحریده باشه البته از مامان مهربونی که تو داری بعیده راستی تو چی کادو دادی به بابایی آقا مهراد
مامان مریم
پاسخ
سلام خاله فعلا پستش کامل نشده اتفاقا کادو هم به بابا دادیم بزرگترین کادو دنیارو دادیم بهش مهراد ناز
سمیرا
27 آبان 93 16:54
چی بگم شاید یه جورایی حرف شما درست باشه اما اگه واقعه بینانه به قضیه نگاه کنیم مهرادو اون به مامانش هدیه داده تا الانم با تلاش و کار پدر خونه بوده که بچه بزرگ شده چون پول شیر خشک و سرلاک و غذا همه اش از جیب بابا میره تازه شیر مادرم با پول بابا تامین میشه میمونه وظایف مادری که اونم همه اش وظیفه مونه خودمون نمی تونیم انجامش ندیم
سمیرا
7 آذر 93 23:11
ای بابا آقا مهراد این اعضای خانوادت واقعا تنبل شدنا ازخیلی وقته برات پست نمیزارن
سمیرا
12 آذر 93 23:57
من همچنان منتظر عکسای جدید هستما دوست دارم ببینم مهراد کوچولو چقد شده الان تو سایت نی نی یا فقط تو هستی که عکس جدید نذاشتیا
مهدیه
15 آذر 93 23:16
عزیز خاااله خیلی ناز شدی، کارات خیلی بامزه و دوست داشتنی شده خیلی دووووست دارم
سمیرا
16 آذر 93 18:59
به به به آقا مهراد خیلی ناز شدی ماشاله
مامان مریم
پاسخ
ممنون خاله جون