مهراد جون مهراد جون ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات مامانی و مهراد

تولد آقا مهراد

1392/12/18 12:53
نویسنده : مامان مریم
156 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام به گل پسرم

 

 

مهراد جان نفس بابایی کم کم داره یک سالت تموم میشه هفته بعد تولد یک سالگیت رو جشن می گیریم اگه بگم که زود گذشت دوروغ گفتم !!! تو این یک سال وجود نازنین شما گل پسر معنایی دیگه از زندگی رو به من و مامانی نشون داد بودنت به معنای واقعی زندگی شیرین ما رو شیرین تر کرد بازم همین جا خداوند رو شاکرم که فرشته کوچولویی به اسم مهراد به ما داده.

این یک سال پر بود از روزا وشبهای خوب و بعضی وقتها بد!!! بد وقتی بود که مریض میشدی - یا روزای اولی که به دنیا اومده بودی و دل درد داشتی و گاهی وقتها تا صبح گریه می کردی الانم که داره دندونای نازت در میاد بعضی شبا خوب نمیخوابی ولی بابایی بدون که همه این سختیا با ی لبخند فرشته کوچولو از تن من و مامانی در میاد البته همه ی اینا الان برای من و مامانی خاطرات خوب روزای اول به دنیا اومدن شما شده عزیز دل بابایی!!!!!!!!

از همین جا هم تولدت رو بهت تبریک میگم و بهترین ها رو برات آرزو دارم از خدا هم میخوام که شما و همه بچه ها رو عاقبت به خیر بکنه ان شاا...


ی تشکر ویژه هم باید از مامان مریم بکنیم که تو این یک سال خیلی زحمت شما رو کشیده مامانی دوست داریم خیلی زیاد ..........

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)