مهراد جون مهراد جون ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات مامانی و مهراد

دومین مروارید

1392/12/18 13:07
نویسنده : مامان مریم
117 بازدید
اشتراک گذاری

مهرادم عزیزدلم نفسم دومین دندون نازت جوونه زدهلبخندامروز وقتی به پسرم آب میدادم دومین دندونشو دیدم.خیلی خوشحال شدم.لبخندماچالهی فدات شم که اینقدر اذیت می شی خداروشکر غذاتو می خوری ولی خوابت بد شده یعنی خیلی طول می کشه تا بخوابی و تو خوابم همش تکون می خوریناراحتانشاله بقیه مرواریدات راحت دربیان. مامان جون دیروز برات آش دندونک گذاشت 4 روز بعد از دیدن مروارید اولت. این تاخیرم به خاطر این بود که عروسی پسرخاله مامان جون بود.آش خیلی خوشمزه ای بود.چشمکدستت درد نکنه مامان جون ممنونبغل

عمه فرزانه این لباسارو برای دندون دراوردن مهراد کادو آورده بود دستش درد نکنه.

کادو عمه فرزانه

عمه جون خیلی ممنون خیلی قشنگه

 

لباس جدید

این جلیقه و شلوار و کلاه رو عزیز زحمت کشیده برای سیسمونیت بافته بود که خیلی قشنگه و خیلی به مهرادم میاد.

 

کادو عزیز

ماچفدای خندت بشم عشق مامان و باباماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمیرا
11 آبان 92 18:33
پس چرا برا ما آش نیاوردی مهراد کوشمولو


سلام سمیرا جون کم پیدا شدی؟
مهدیه
11 آبان 92 18:46
سلام مامان مریم چطوری

ماشاااااااااالا خاله چ عکسای نازی من هر وقت به وبت سر میزنم دلم حسابی هواتو میکنه




سلام خاله عزیز و مهربون.خیلی ممنونم عزیزم منم دل تنگ شما میشم.دوستت دارم فراوووووووووون


سمیرا
15 آبان 92 12:09
سلام جدیدا دارم میرم کلاس رانندگی سه بار زدم به جدول و درخت یه دفعه هم یکم یه پیر زنه رو زیر کردم گرفتار کارای اونم وقت کنم حتما بهت سر میزنم


وای مواظب باش عزیزم. خیلی خوب که میری کلاس رانندگی موفق باشی سمیراجون. به ما سر بزن منتظریم