مهراد جون مهراد جون ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات مامانی و مهراد

استاد مطالعه

1392/12/18 13:11
نویسنده : مامان مریم
180 بازدید
اشتراک گذاری

مهراد در شش ماهگی عاشق کتابی در این حد که بعد از کلی بررسی کتابتو انتخاب میکنیتشویق آفرین مهراد گل

ا ا بعلله البته آقا کوچولو کتابارو برای خوردن و پاره کردن دوست داری  به به کلا شکمو جونم عاشق اینی که همه چیو بذاری دهنت ابرو 

 

میشه ی بار دیگه توضیح بدی

 

اجازه

اجازه آقا من بگم

بررسی کتاب

به به عجب کتابی

خوردن کتاب

امتحان کنید خیلی خوشمزس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نی نی ناز
13 شهریور 92 13:18
چقد عکسای جالبی بود من که خیلی خوشم اومد



مرسی
طلا
13 شهریور 92 13:21
عینک خیلی به بچه کوچولوتون میاد شده عین مهندسا
ای جان
سحر(مادر شفق تپلو)
14 شهریور 92 15:52
خودت که درس خون نیستی بجای استفاده صحیح از کتاب، ببین به بچه چی یاد میدی حالا بد بدی میاد پزشم میده
من فکر می کردم نسل اینجور مامانا منقرض شده بگیر کتابو



من خالشم خیلیم درس خونم این کارارم دور از چشم مامانش انجام دادم پس فکرت درسته نسل اینطور مامانا منقرض شده!
رومینا
23 شهریور 92 17:12
موش بخوره تورو