مهراد جون مهراد جون ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات مامانی و مهراد

عزیزدل عمه

1392/12/24 12:47
نویسنده : مامان مریم
222 بازدید
اشتراک گذاری

(( سلام عسل عمه قلبمشغول تلفن ))

چند روز بیشتر به عیدنمونده اگه بخوای با انگشتای کوچکتم بشماری می توانی فقط و فقط 9 روز دیگه امسال با تمام زیباییها و زشتیهاش تموم می شه و ما به سال 93 ، سال اسب که حیوانی نجیب و زیبا هست وارد می شویم امیدوارم سال 93 برای شما در کنار بابا و مامان سالی پر از خنده ، زیبایی و شادی باشه چند روزه پدرجون و عزیز و عموها بخصوص عباس عمو جون هوای شمارو کردن ولی چون خونشون رو برای خونه تکونی بهم ریختن نمی تونند از خونه تکون بخورن هی دارن می شورن و تمیز می کنند . منم خودم خیلی دلم برات تنگ شده بود دیروز به عمو علی تو راه خرید شب عید گفتم منو آورد جلوی خونه شما و من فقط شمارو جلوی در دیدم و شمارو خیلی بوس کردم و زود رفتم . ارمین جون و پویان جونم خیلی سراغت رو می گیرن. نمی دونم شاید شما هم وقتی بزرگ شدی مارو مثل الان که خیلی شمارو دوست داریم ، دوست داشته باشی که حتما" همین جور خواهد بود بالاخره از حق نگذریم شما یه آقا غفاری کوچولو هستی و تمام غفاریها احساساتی هستند . پیشاپیش عید نوروز را به شما نوه کوچولوی زیبا و مامان و بابای گلت تبریک میگم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)