مهراد جون مهراد جون ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات مامانی و مهراد

دست کوچولوی مهراد

1393/2/11 16:42
نویسنده : مامان مریم
297 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم سلام امروز 7اردیبهشت 93 است الان که دارم برای آقا مهراد مطلب میذارم پسرم با باباامیر رفته خونه عموعباس مهمونی. منم داشتم عکسای قدیمو نگاه میکردم که این عکس توجهمو به خودش جلب کرد الهی مامان فدای دستهای کوچیکت بشه نفسم خیلی دوستت دارم برای شادی تو هر کاری میکنم تا خوشحال باشی و شاد زندگی کنی امیدوارم همیشه و همه جا و همه حال موفق و سربلند باشی عشق من، امیدزندگی من و بابایی دوستت داریم فراوووووووووووووووووونبوسبوس

 

مهراد قربون دستات بشه مامانماچ

پسندها (2)

نظرات (2)

ژاله مامان آیدا
14 اردیبهشت 93 16:08
سلام عزیزم حلقه حیوانات جنگل 85000 تومن اگر خواستید اس ام اس بدین براتون رزرو کنم مقداری از پول رو واریز می کنید کار که آماده شد مابقی 09122022571
مامان مریم
پاسخ
سلام ژاله جون باشه ممنون
سمیرا
20 اردیبهشت 93 15:10
مهرادی چن مدته برات مطلب نمیزارنا من گفته باشم