مهراد جون مهراد جون ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات مامانی و مهراد

تابستون ۱۴۰۱

1401/5/16 12:40
نویسنده : مامان مریم
382 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به عزیزترین و قشنگ ترین گل زندگیم مهرادم
دهمین تابستون زندگیت رو داری میگذرونی و سرت شلوغه با کلاس هایی که خودت دوست داشتی بری و ثبت نام کردم . کلاس زبان رو از سال پیش خرداد میری و شطرنج هم از مهر ماه ثبت نام کردم و رفتی و امسال تابستون شناهم میری و خیلی خیلی دوست داری در حدی که میگی هر روز شنا برم
مهراد گلم بهت افتخار میکنم تو هر جا خوش میدرخشی و با علاقه هر کلاسی میری خوب آموزش میبینی و موفق هستی. امسال دهمین دوره شطرنج یادواره شهیدرجایی کشوری تو قزوین برگزار شد و با توجه به توصیه مربی تون که گفت مهراد میتونه شرکت کنه ثبت نامت کردم و رفتی و نتیجه خوبی گرفتی بهت افتخار میکنم گلم
انشاله همیشه شاد و سلامت باشی و همواره در تمام مراحل زندگیت موفق باشی عشقم دوستت دارم . طبق معمول چند تا عکس برای یادگاری میزارم نفسم



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)