مهراد جون مهراد جون ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات مامانی و مهراد

بهار ۹۹

1399/1/1 18:46
نویسنده : مامان مریم
256 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به عزیزترین پسر دنیا
عزیز دلم سال ۱۳۹۹ مبارک باشه انشاله سال خوب و پربرکتی باشه برای همه
انشاله تو این  سال بیشتر از سال قبل بخندی و شاد تر باشی. خیلی خیلی برای من و بابا عزیزی . امسال به خاطر ویروس کرونا هیچ جا عید دیدنی نمی ریم و همش خونه هستیم خیلی خیلی برای تو سخته و میگی حوصله ام سر رفت چی کنم
ولی چاره ای نیست عزیزم برای من و بابایی و همه آدم ها سخته ولی به خاطر سلامتی خودمون و بقیه باید رعایت کنیم انشاله این روزها تموم شه و آزادی و راحتی میاد. انشاله همیشه لبات بخنده

مهراد جووونم هشتمین بهار زندگیت مبارک باشه. مهربونم دوستت داریم خیلی زیاد
این عکسم سه روز قبل از سال جدید گرفتم میزارم تو وبلاگت یادگاری باشه برای تو عزیزم زندگی من

"نوشتنم تمام شد"
پسندها (1)

نظرات (3)

نرگسنرگس
2 فروردین 99 15:26
سال نو مبارک پسر کوچولوی خوشگل...
نرگسنرگس
2 فروردین 99 15:27
ما با افتخار دنبالتون کردیم.خوشحال میشیم شما هم ما رو دنبال کنید.

7 اردیبهشت 99 17:08
با افتخار دنبال شدی..؟!