مهراد جون مهراد جون ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات مامانی و مهراد

مروارید سرسخت

1392/12/18 12:55
نویسنده : مامان مریم
112 بازدید
اشتراک گذاری

مهرادم دیگه کم کم به اولین تولدت نزدیک میشیم لبخندپارسال این موقع ها باباجون روزشماری به دنیا اومدنت رو میکرد امسال روزشماری تولد 1 سالگی گل پسرو می کنیم. 36 روز مونده پسرم 1ساله بشه و جشن تولد یه سالگیشو بگیریم.خیلی خوشحالم عزیزم که خدا پسرگلی به من و بابا هدیه داده واقعا خدایا ممنونم.لبخندهورا

این روزها خیلی دندونات اذیت میکنن و شبها اصلا خوب نمیخوابی و من و بابایی هم همراه شما بدخوابیم. ناراحت خونه مامان جون که باشیم من و مامان جون با شما بیداریم. هنوزم خیلی زحمت شمارو میکشه و خیلی خیلی دوستت داره.یه سره تو خواب تکون تکون میخوری و نق نق میکنی انشالله اولین مروارید بالا دربیاد بقیه هم راحتر در بیان خیلی طول کشید تا دندونای بالا دربیان به هرکس که میگم خیلی طول کشید میگن سرش سفته یعنی لثه ها سفتن خلاصه خیلی ناراحت میشم اذیت کشیدنتو می بینم ولی خب چاره چیه باید تحمل کرد الان که دارم برات می نویسم روی پام خوابی همش تکون میخوری و من پاهامو تکون میدم تا بخوابی عزیزدلم.

الان 2 تا دندون داری ولی تا تولدت انشاالله 6 تا میشه چون لثه بالات همش باد کرده و نزدیکه دندونای نازت دربیان.

کار جدیدی که یاد گرفتی کشوهارو باز میکتی و وسیله های توشو میریزی بیرون کارم دراومد دیگه بعد این باید پشت سر آقاکوچولو وسیله جمع کنم. لباساتو تا کردم گذاشتم تو کشوت شما پیشم بازی میکردی برگشتم دیدم لباساتو ریختی زمین فسقلی شلوغ نکنکلافهاوه

بعضی کارات خیلی شیرینه مثلا وقتی بهت میگیم چیزی داغه و جیزه دست نزن میای بغل ما میشینی و دست میزی فکر میکنی بغل ما باشی نمیسوزی یا خودت تنها بخوای دست بزنی اولش اروم یه کوچولو دست میزنی اگه داغ بود دیگه دست نمیزنی خلاصه برای ما خیلی خیلی شیرینییییییییییییییییییی عزیزمماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ابولفضل
26 دی 92 18:03
چه پسمل خوشگل و بانمكي... پيشاپيش تولدت مبارك گل پسر... اميدوارم دندونات به راحتي دربياد گلم....
سمیرا.
27 دی 92 0:19
آخی الهی
سمیرا.
27 دی 92 12:39
چه اسم قشنگی برای این پستتون در نظر گرفتید مروارید سرسخت مطالبتونم واقعا زیبا می نویسید مهرادی قدر این مامانتو بدون که دست به نوشتنش اینقد قشنگه
مامان مریم
پاسخ
خیلی ممنون آخه واقعا این دندونش خیلی گل پسرمو اذیت میکنه