مهراد جون مهراد جون ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات مامانی و مهراد

اولین کادو روز مادر پسرم

1398/11/26 22:43
نویسنده : مامان مریم
205 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به عزیزدلم مهراد . نفس مامان امروز روز مادر بود و شما قشنگ ترین هدیه رو به من دادی. وقتی از مدرسه اومدی گفتی مامان چشماتو ببند چشم هامو بستم بعدش گفتی باز نکنی گفتم نه تا وقتی تو بگی . بعدش چند ثانیه گفتی چشماتو باز کن نگاه کردم دیدم برام کارت تبریک روز مادر درست کردی تو مدرسه عزیز دلمو بغل کردم و چند تا بوست کردم و ازت تشکر کردم به خاطر هدیه قشنگت. ممنون مهراد جوووون

فدات بشم اینقدر قشنگ برام نقاشی کشیدی و روز مادرو تبریک گفتی
راستی تولدتم نزدیکه و هفتمین تولدت رو جشن میگیریم انشاله
امروز تمام حرف های اسمتو یاد گرفتی عزیزدلم. یادگیری اسمتم مبارک

این عکس مهرادم با هم کلاسی هاش که حروف اسمش رو کامل یاد گرفتن. مهراد و ماهان و مهدی و امیرماهان و یه مهراد دیگه
" نوشتنم تمام شد"
پسندها (1)

نظرات (0)